Skip navigation
Oficiálna stránka SK

Doména gov.sk je oficálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. Kontakty

Kontakty

Kontaktuje telefonicky našu linku Call Centra na čísle 02/35 80 30 80 počas pracovných dní od 8:00-16:00.

Naši operátori sú pripravení odpovedať na Vaše otázky.

Môžete nás kontaktovať aj mailom: digitalni.seniori@mirri.gov.sk


Prevádzkovateľom služby a správcom obsahu je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR. Môžete nás kontaktovať na:

digitalni.seniori@mirri.gov.sk


Infolinka

02/ 35 80 30 80

Infolinka Call Centra je pre Vás k dispozícií v pracovných dňoch od 8:00 do 16:00.

 

Kedy kontaktovať infolinku Call Centra? 

Infolinku Call centra môžete kontaktovať ak máte otázky ku predregistrácií:

  • Predregistrácií na školenia - naši operátori Vám predstavia možnosti ako sa do projektu viete predregistrovať a zároveň Vám poskytnú:
  • Asistenciu pri predregistrácií v prípade potreby Vám naši operátori pomôžu s vyplnením predregistračného formulára, na základe ktorého sa zaradíte do zoznamu záujemcov o školenie
  • Overenie predregistrácie – operátori Vám radi preveria platnosť Vašej predregistrácie a v prípade zadania chybných alebo neaktuálnych informácií Vám na základe Vášho súhlasu vedia zmeniť požadované údaje
  • Zrušenie predregistrácie – Vašu predregistráciu v zozname záujemcov o školenie viete kedykoľvek zrušiť, čo ale neznamená, že po zrušení predregistrácie sa už nemôžete opätovne prihlásiť do projektu
  • Pravidlá pre predregistráciu sa do projektu
  • Informácie o prebiehajúcich školeniach

 


Naši operátori Vám poskytnú informácie ku školeniam:

  • Základné informácie o školeniach – trvanie školenia, témy školení a užitočné informácie pred uskutočnením prvého školenia
  • Adresy aktuálne prebiehajúcich školení
  • Mená školiteľov na Vami pridelené školenia

 

Ak potrebujete nasledujúcu technickú podporu pre odovzdané tablety, príslušenstvo a klávesnice po absolvovaní školenia:

  • Správne nabíjanie tabletu
  • Zapnutie/vypnutie tabletu, vykonanie reštartu
  • Vykonanie aktualizácie softvéru
  • Spôsoby na spárovanie bluetooth klávesnícpodpora pri nefunkčnosti klávesnice ako aj asistencia pri párovaní klávesnice
  • Zálohovanie dát uložených v tableteak sa potrebujete uistiť či sú všetky informácie v tablete bezpečne uložené
  • Zabudnuté heslo na odomknutie tabletu – navigovanie ako sa dostať do tabletu pri zabudnutom hesle
  • Resetovanie tabletu
  • Vykonanie reklamácie pri nefunkčnom tablete alebo klávesnicioperátori po telefonáte vykonajú overenie funkčnosti zariadenia a po zistení vážnych technických komplikácií Vás navedú ako postupovať pri reklamácií
  • Orientácia v tablete - na operátorov sa môžete obrátiť ak máte otázky ohľadne využívania tabletu, resp. chcete na ňom niečo vykonať ale neviete alebo nie ste si istý so správnosťou postupu.(napríklad: kde nájdem svoju emailovú schránku, ako znížiť/zvýšiť jas, ako nastaviť rotáciu obrazovky, ako si nainštalovať/odinštalovať aplikáciu)
  • Iné témy, ktoré Vás budú zaujímať a súvisia s obsluhou tabletu a klávesnice

 

Pre vyškolených účastníkov poskytujú naši operátori technickú podporu v nasledujúcich témach:

  • Informácie o Dátových balíkov
  • Nedoručenie sprievodného listu s poukazom na Dátový balík
  • Na čo slúži dátový balík
  • Aktivácia dátového balíka a asistencia pri aktivácií
  • Ako si ho zapnúť a vypnúť dáta
  • Sledovanie spotreby dát v rámci Dátového balíka
  • Informácie o pobočkách mobilného operátora
  • Spôsoby ako si navýšiť dáta nad rámec Dátového balíka (dobíjanie dát)
  • Platnosť dátového balíka
  • Aktivácia a deaktivácia roamingu na používanie dát mimo územia Slovensko

 

Ďalšie informácie

  • Informácie o webovej stránke projektu www.digitalniseniori.gov.sk
  • A všetky iné informácie, ktoré Vás budú zaujímať v súvislosti s realizáciou školení a projektu

 

Cenník služieb za využitie infolinky Call-centra vychádza z aktuálnych cien hovor v závislosti od mobilného operátora.


Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Tower 115, Pribinova 25
811 09 Bratislava

IČO: 50349287
DIČ: 2120287004