Postup pre reklamáciu zariadení
V tejto časti nájdete postupy ako je možné vaše nefunkčné zariadenie reklamovať. Pre jednoduchšie vybavenie odporúčame kontaktovať našu linku Call-centra. Naši operátori Vám radi pomôžu pri vybavení reklamácie z pohodlia vášho domova. Pre osobné vybavenie reklamácie si prosím prejdite postupy pre jednotlivé zariadenia, ktoré nájdete na tejto stránke.
Linku Call-centra môžete kontaktovať každý pracovný deň v čase od 8:00 do 16:00 na telefónnom čísle: 02/35 80 30 80.
Postup pre vybavenie reklamácie prostredníctvom Call-centra
Ak sa rozhodnete pre oslovenie linky Call-centra za účelom vybavenia reklamácie je nevyhnutné vykonať niekoľko krokov pred samotným kontaktovaním. Taktiež si nezabudnite pripraviť niekoľko potrebných vecí pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie:
- Preberací protokol alebo Darovaciu zmluvu, ktorá vám bola odovzdaná na poslednom stretnutí Vášho školenia
- Váš tablet s krabicou a príslušenstvom
- Váš identifikátor – Ak identifikátorom nedisponujete, nájdete ho v hornom rohu Preberacieho protokolu alebo Darovacej zmluvy.
O ďalších inštrukciách Vás budú informovať naši operátori z Call-centra.
Ako postupovať pre osobné vybavenie reklamácie?
1. Pre zariadenie značky Huawei
Reklamáciu je možné vykonať len do 2 rokov od prebratia zariadenia a len na území Slovenskej a Českej republiky.
Pre realizáciu reklamácie zariadenia značky Huawei je potrebné vyplniť reklamačný formulár na stránke: https://www.escsk.eu/servis/
Otvorí sa vám stránka kde je potrebné vyplniť niekoľko údajov:
a) Technické údaje:
- Typ zariadenia: vyberiete Mobilné zariadenie
- Značka zariadenia: HUAWEI
- Typ opravy: Záručná oprava
- S/N číslo: uviesť sériové číslo, ktoré sa nachádza na bočnej strane krabice zariadenia pod druhým čiarovým kódom, je možné uviesť aj IMEI číslo tabletu, ktoré sa nachádza na tom istom mieste – bočná strana krabice tabletu, je uvedené pod prvým čiarovým kódom, resp. je uvedené v Darovacej zmluve
b) Osobné údaje:
- Meno a priezvisko
- Štát, v ktorom vám kuriér zastihne pori prevzatí reklamovaného zariadenia. Vyzdvihnutie zariadenia je možné realizovať len zo Slovenskej alebo Českej republiky.
- Ulica a súpisné číslo
- PSČ
- Mesto
- Telefónne číslo
c) Potvrdiť čestné prehlásenia
d) „Objednať prepravu“ – kliknutím na tlačidlo si objednáte prepravu. Na vami zadanej adrese vás v priebehu niekoľkých dní navštívi kuriér pre vyzdvihnutie zariadenia
Po objednaní prepravy zariadenia je nevyhnutné poškodený tablet aj s príslušenstvom riadne zabaliť.Pre správne zabalenie si prosím pripravte niekoľko vecí:
- Krabicu, ktorú viete použiť pre uloženie zariadenia s príslušenstvom.
- Popis závady. Na čistý papier poprosíme uviesť aký problém vaše zariadenie má, napr.: „Obrazovka na tablete pravidelne mrzne.“ „Tablet nie je možné nabiť“ …
- Nezabudnúť na príslušenstvo. Je dôležité k poškodenú tabletu priložiť aj nabíjačku, ktorú set k nemu dostali.
- Označiť krabicu: „POZOR KREHKÉ!“ aby kuriér vedel, že s vašom krabicou musí zaobchádzať opatrne, a aby sa je pri prevoze nič nestalo.
V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na infolinku pre reklamácie zariadení Huawei:
SK: +421 221 028 090
CZ: +420 538 700 980
Kontaktovať operátorov infolinky je možné počas pracovných dní v čase 8:00 – 15:00