Preskočiť na hlavný obsah
  1. Domov
  2. Postup pre reklamáciu zariadení

Postup pre reklamáciu zariadení

V tejto časti nájdete postupy ako je možné vaše nefunkčné zariadenie reklamovať. Pre jednoduchšie vybavenie odporúčame kontaktovať našu linku Call-centra na telefónnom čísle: 02/35 80 30 80. Naši operátori Vám radi pomôžu pri vybavení reklamácie z pohodlia vášho domova. Pre osobné vybavenie reklamácie si prosím prejdite postupy pre jednotlivé zariadenia, ktoré nájdete na tejto stránke.

Ako postupovať pre vybavenie reklamácie prostredníctvom Call-centra?

Ak sa rozhodnete pre oslovenie linky Call-centra za účelom vybavenia reklamácie je nevyhnutné vykonať niekoľko krokov pred samotným kontaktovaním. Linku Call-centra môžete kontaktovať každý pracovný deň v čase od 8:00 do 16:00 na telefónnom čísle: 02/35 80 30 80

Taktiež si nezabudnite pripraviť niekoľko potrebných vecí pre čo najrýchlejšie vybavenie reklamácie:

  1. Preberací protokol alebo Darovaciu zmluvu, ktorá vám bola odovzdaná na poslednom stretnutí Vášho školenia
  2. Váš tablet s krabicou a príslušenstvom
  3. Váš identifikátor – Ak identifikátorom nedisponujete, nájdete ho v hornom rohu Preberacieho protokolu alebo Darovacej zmluvy.

 O ďalších inštrukciách Vás budú informovať naši operátori z Call-centra.

Ako postupovať pre osobné vybavenie reklamácie?

  1. Pre zariadenie značky Huawei

Reklamáciu je možné vykonať len do 2 rokov od prebratia zariadenia a len na území Slovenskej a Českej republiky.

Pre realizáciu reklamácie zariadenia značky Huawei je potrebné vyplniť reklamačný formulár na stránke:https://www.escsk.eu/servis/

esc

Otvorí sa vám stránka kde je potrebné vyplniť niekoľko údajov:

  1. a) Technické údaje:
  • Typ zariadenia: vyberiete Mobilné zariadenie
  • Značka zariadenia: HUAWEI
  • Typ opravy: Záručná oprava
  • S/N číslo: uviesť sériové číslo, ktoré sa nachádza na bočnej strane krabice zariadenia pod druhým čiarovým kódom, je možné uviesť aj IMEI číslo tabletu, ktoré sa nachádza na tom istom mieste – bočná strana krabice tabletu, je uvedené pod prvým čiarovým kódom, resp. je uvedené v Darovacej zmluve
  1. b) Osobné údaje:
  • Meno a priezvisko
  • Štát, v ktorom vám kuriér zastihne pori prevzatí reklamovaného zariadenia. Vyzdvihnutie zariadenia je možné realizovať len zo Slovenskej alebo Českej republiky.
  • Ulica a súpisné číslo
  • PSČ
  • Mesto
  • Email
  • Telefónne číslo
  1. c) Potvrdiť čestné prehlásenia
  2. d) „Objednať prepravu“ – kliknutím na tlačidlo si objednáte prepravu. Na vami zadanej adrese vás v priebehu niekoľkých dní navštívi kuriér pre vyzdvihnutie zariadenia

Po objednaní prepravy zariadenia je nevyhnutné poškodený tablet aj s príslušenstvom riadne zabaliť.Pre správne zabalenie si prosím pripravte niekoľko vecí:

  • Krabicu, ktorú viete použiť pre uloženie zariadenia s príslušenstvom.
  • Popis závady. Na čistý papier poprosíme uviesť aký problém vaše zariadenie má, napr.: „Obrazovka na tablete pravidelne mrzne.“ „Tablet nie je možné nabiť“ …
  • Nezabudnúť na príslušenstvo. Je dôležité k poškodenú tabletu priložiť aj nabíjačku, ktorú set k nemu dostali.
  • Označiť krabicu: „POZOR KREHKÉ!“ aby kuriér vedel, že s vašom krabicou musí zaobchádzať opatrne, a aby sa je pri prevoze nič nestalo.

V prípade akýchkoľvek otázok sa môžete obrátiť na infolinku pre reklamácie zariadení Huawei:

SK: +421 221 028 090

CZ: +420 538 700 980

Kontaktovať operátorov infolinky je možné počas pracovných dní v čase 8:00 – 15:00

  1. Pre zariadenie značky Doogee

Reklamáciu je možné vykonať len do 2 rokov od prebratia zariadenia a len na území Slovenskej a Českej republiky.

Pre realizáciu reklamácie zariadenia značky DOOGEE je potrebné kontaktovať infolinku pre reklamácie spoločnosti DOOGEE na telefónnom čísle: +421 232 132 020 počas pracovných dní v čase od 8:00 – 18:00

Pred kontaktovaním si prosím pripravte nasledujúce údaje, pre uľahčenie priebehu reklamácie:

  • Krabicu od tabletu s IMEI číslom a S/N (sériové číslo zariadenia), ktoré nájdete na zadnej strane krabice ako sú čiarové kódy
  • Typ tabletu ej Doogee
  • Model tabletu je T10S
  • Distribútorom tabletov bola spoločnosť AGEM computers so sídlom v Bratislave
  • Darovaciu zmluvu/Preberací protokol – ktorý slúži ako daňový doklad
  • Popis tabletu v akom je stave (či je poškriabaný, odretý alebo iným spôsobom vizuálne zničený alebo či je nepoškodený)
  • Popísať presný problém vášho zariadenia. Napríklad: napr.: „Obrazovka na tablete pravidelne mrzne.“ „Tablet nie je možné nabiť“ …

Po telefonáte Vám zákaznícka linka poskytne informácie ako si prídu vyzdvihnúť balík, ale je dôležité aby ste zariadenie poriadne zabalili, aby sa pri preprave ešte viac nepoškodilo.

Preto je dôležité si pripraviť:

  • Krabicu, ktorú viete použiť pre uloženie zariadenia s príslušenstvom.
  • Popis závady. Na čistý papier poprosíme uviesť aký problém vaše zariadenie má, napr.: „Obrazovka na tablete pravidelne mrzne.“ „Tablet nie je možné nabiť“ …
  • Nezabudnúť na príslušenstvo. Je dôležité k poškodenú tabletu priložiť aj nabíjačku, ktorú set k nemu dostali.
  • Označiť krabicu: „POZOR KREHKÉ!“ aby kuriér vedel, že s vašom krabicou musí zaobchádzať opatrne, a aby sa je pri prevoze nič nestalo.

 

  1. Pre zariadenie značky LENOVO

Reklamáciu je možné vykonať len do 2 rokov od prebratia zariadenia a len na území Slovenskej a Českej republiky.

Pre realizáciu reklamácie zariadenia značky LENOVO je potrebné kontaktovať infolinku pre reklamácie spoločnosti LENOVO na telefónnom čísle: 00421 2 686 222 02 alebo 00421 850 232 406, prípadne prostredníctvom emailu: supportsk@lenovo.com

Pred kontaktovaním si prosím pripravte nasledujúce údaje, pre uľahčenie priebehu reklamácie:

  • Krabicu od tabletu s IMEI číslom
  • Darovaciu zmluvu/Preberací protokol
  • Popísať presný problém vášho zariadenia. Napríklad: napr.: „Obrazovka na tablete pravidelne mrzne.“ „Tablet nie je možné nabiť“ …
  • Popis tabletu v akom je stave (či je poškriabaný, odretý alebo iným spôsobom vizuálne zničený alebo či je nepoškodený)

Po telefonáte alebo odoslaní emailu Vám pošlú informáciu na email ako treba postupovať pri odoslaní balíka, ale je dôležité aby ste zariadenie poriadne zabalili, aby sa pri preprave ešte viac nepoškodilo. Preto je dôležité si pripraviť:

  • Krabicu, ktorú viete použiť pre uloženie zariadenia s príslušenstvom.
  • Popis závady. Na čistý papier poprosíme uviesť aký problém vaše zariadenie má, napr.: „Obrazovka na tablete pravidelne mrzne.“ „Tablet nie je možné nabiť“ …
  • Nezabudnúť na príslušenstvo. Je dôležité k poškodenú tabletu priložiť aj nabíjačku, ktorú set k nemu dostali.
  • Označiť krabicu: „POZOR KREHKÉ!“ aby kuriér vedel, že s vašom krabicou musí zaobchádzať opatrne, a aby sa je pri prevoze nič nestalo.