- Registrácia na školenie – naši operátori vám predstavia možnosti ako sa do projektu viete registrovať a zároveň Vám poskytnú:
 - Asistenciu pri registrácií – v prípade potreby vám naši operátori pomôžu s vyplnením registračného formulára, na základe ktorého sa zaradíte do zoznamu záujemcov o školenie
 - Overenie registrácie – operátori vám radi preveria platnosť vašej registrácie a v prípade zadania chybných alebo neaktuálnych informácií vám na základe vášho súhlasu vedia zmeniť požadované údaje
 - Zrušenie registrácie – vašu registráciu v zozname záujemcov o školenie viete kedykoľvek zrušiť, čo ale znamená, že po zrušení registrácie sa už nemôžete opätovne prihlásiť do projektu
 - Pravidlá pre registráciu sa do projektu
 - Informácie o prebiehajúcich školeniach
 
Infolinka pre projekt Digitálni seniori
Záujemcovia o školenia sa môžu registrovať aj vo svojom regióne telefonicky alebo osobne prostredníctvom regionálnych koordinátorov projektu Digitálni seniori v ktoromkoľvek Regionálnom centre MIRRI SR každý pondelok, stredu a piatok od 10:00 – 12:00 hod.
- 0948 218 483: Regionálne centrum Trnava, Zavarská 11/G
 - 0948 218 485: Regionálne centrum Trenčín, Legionárska 5 (Masaryčky Business Center)
 - 0948 218 487: Regionálne centrum Žilina, Poštová 1
 - 0948 218 491: Regionálne centrum Nitra, Farská 7
 - 0948 218 492: Regionálne centrum Banská Bystrica, Partizánska cesta 3
 - 0948 218 493: Regionálne centrum Prešov, Levočská 5
 - 0948 218 496: Regionálne centrum Košice, Moldavská 10/B
 
V prípade otázok je tu pre vás infolinka Call Centra, ktorá je:
- dostupná vždy počas pracovných dní od 08.00 do 16.00 hod.
 - má operátorov, ktorí sú pripravení odpovedať na vaše otázky
 - prevádzkovateľom infolinky je Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR
 
Kontaktujte nás
Kedy kontaktovať infolinku Call Centra?
Infolinka Call Centra vám pomôže registrovať sa, poskytne informácie o termínoch a miestach konania po zaradení na školenie, a odpovie na vaše otázky týkajúce sa obsahu a priebehu školení. Neváhajte zavolať, ak potrebujete odpoveď na vaše otázky k školeniu.
- Základné informácie o školeniach – trvanie školenia, témy školení a užitočné informácie pred uskutočnením prvého školenia
 - Adresy aktuálne prebiehajúcich školení
 - Mená školiteľov na vami pridelené školenia
 
- Pre odovzdané tablety, príslušenstvo a klávesnice po absolvovaní školenia
 - Správne nabíjanie tabletu
 - Zapnutie/vypnutie tabletu, vykonanie reštartu
 - Vykonanie aktualizácie softvéru
 - Spôsoby na spárovanie bluetooth klávesníc – podpora pri nefunkčnosti klávesnice ako aj asistencia pri párovaní klávesnice
 - Zálohovanie dát uložených v tablete – ak sa potrebujete uistiť či sú všetky informácie v tablete bezpečne uložené
 - Zabudnuté heslo na odomknutie tabletu – navigovanie ako sa dostať do tabletu pri zabudnutom hesle
 - Resetovanie tabletu
 - Vykonanie reklamácie pri nefunkčnom tablete alebo klávesnici – operátori po telefonáte vykonajú overenie funkčnosti zariadenia a po zistení vážnych technických komplikácií vás navedú ako postupovať pri reklamácií
 - Orientácia v tablete – na operátorov sa môžete obrátiť ak máte otázky ohľadne využívania tabletu, resp. chcete na ňom niečo vykonať ale neviete alebo nie ste si istý so správnosťou postupu.(napríklad: kde nájdem svoju emailovú schránku, ako znížiť/zvýšiť jas, ako nastaviť rotáciu obrazovky, ako si nainštalovať/odinštalovať aplikáciu)
 - Iné témy, ktoré vás budú zaujímať a súvisia s obsluhou tabletu a klávesnice
 
- Pre vyškolených účastníkov poskytujú naši operátori technickú podporu v nasledujúcich témach
 - Informácie o Dátových balíkov
 - Nedoručenie sprievodného listu s poukazom na Dátový balík
 - Na čo slúži dátový balík
 - Aktivácia dátového balíka a asistencia pri aktivácií
 - Ako si zapnúť a vypnúť dáta
 - Sledovanie spotreby dát v rámci Dátového balíka
 - Informácie o pobočkách mobilného operátora
 - Spôsoby ako si navýšiť dáta nad rámec Dátového balíka (dobíjanie dát)
 - Platnosť dátového balíka
 - Aktivácia a deaktivácia roamingu na používanie dát mimo územia Slovenska